KOminox
Serwis i reklamacje
Czy Twoje urządzenie potrzebuje serwisu lub chciałbyś złożyć reklamację? Wypełnij proszę poniższy formularz, a nasz wykwalifikowany specjalista niezwłocznie skontaktuje się z Tobą, aby wyjaśnić sprawę.
Serwis
Monitorowanie i regularny przegląd Twoich urządzeń, jest dla nas niezmiernie ważny.
- Czy wiesz, że urządzenia takie jak: klimatyzacja, pompa ciepła, kotły wymagają co najmniej jednego przeglądu w ciągu roku, aby utrzymać gwarancje producenta? Zalecamy regularne monitorowanie i przegląd pozostałych urządzeń takich jak kominy, kominki, fotowoltaika. Potrzebujesz takiej usługi? Wypełnij formularz wybierając rodzaj zgłoszenia – serwis obowiązkowy płatny.
- Twoje urządzenie wymaga serwisu lub naprawy? Gwarancja na Twoje urządzenie nadal obowiązuje? Wypełnij formularz wybierając rodzaj głoszenia – serwis gwarancyjny bezpłatny.
- Potrzebujesz serwisu, ale Twoje urządzenie nie jest już na gwarancji? Wypełnij formularz wybierając rodzaj zgłoszenia – serwis pogwarancyjny płatny.
Reklamacja
Nie jestem zadowolony z zainstalowanego rozwiązania lub naszych usług? Wypełnij formularz wybierając rodzaj zgłoszenia – reklamacja.
Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzyłeś naszą firmę. Jesteśmy gotowi służyć Ci pomocą i zapewnić kompleksową obsługę w przypadku jakichkolwiek pytań lub problemów.